FÖRLÅÅÅT!!!!

Sorry för dålig uppdatering, har helt enkelt haft mycket att göra nu efter julen. I lördags så var jag på 50-årsfest hos min faster, jag tyckte dock det var sådär kul, men det var i alla fall trevligt och träffa släkten IGEN, träffade några av dom ju på julafton. men men. Igår (måndags) så var jag min syster och min mamma i Södertälje och träffa på hos min mormor. Vi åt god fika och prata och så öppnade vi såklart våra julklappar, jag fick ett present kort och massa med pengar :D. 
 
 
Nyss var jag och pappa och köpte lite saker till mitt nya rum som vi håller på att renovera, det ska bli så skönt och få ett fräscht och nytt rum. 
 
Nu tänkte jag snart i alla fall hjälpa mamma med att fixa lite nyårspynt i huset.Hoppas ni får en forsatt trevilig dag. MASSOR KRAMAR!!!!
 
// alexxiiis <33
 
 
 

Kommentera här: