KÄNSLAN NÄR MAN...

Neeeejjjj!! Endast tre dagar  kvar tills skolan kommer tillbaka till livet igen. För mig har det vart helt borta i mitt huvud, har bara fokuserat på julen, nyår, familj, kompisar och ha jätte kul. Det är exakt vad jag har gjort under detta jullov. Men känns dock inte så kul att komma till skolan och börja arbete hårt, men lite kul är det väl att träffa kompisar och börja med det nya året på livet 2015. 
 
 
Just det, kom på dehär med nyårslöften. Har ni några bra och spännande nyårslöften? själv nrukar jag nästan aldrig ha nyårslöften, men i år tänkte jag ha de. Jag bli ju tonårning detta år så då är det ju kul med nyårslöften. 
 
Mina nyårslöften:
 
Lägga om min kost.
Träna mycket ( jag har ju två aktiviteter som jag går på)
Blogga mycket och hålla den aktiv
Ha helt enkelt ett awesome år tillsamans med er!
 
Nu ska jag snart iväg på basketträning. Hoppas den går bra, jag har haft hela dagen idag magknip och sen så har jag vart sjuk nästan hela jullovet, känns ju sädär kul faktiskt. 
 
Numera tänkte jag ge er lite tips på träning osv, jag lever ju för ordet TRÄNING!!
 
Massor med pussar <333

Kommentera här: