SUNDAY EVENING!

Shit det var så länge sedan jag uppdaterade, jag har olika andledningar för det, vår dator var helt knäpp så vi lämnade in den och köpte en ny, den fick vi idag hem till oss, plus att jag har nästan tränat hela veckan, den dagen jag var ledig var igår (lördags). Sen har jag sovit med kompisar hela helgen, först hos Hilda i fredags, då vi hade öppethus på lördagen i några timmar sedan luncha jag på stan med Tilda och Ella, efter det åkte vi på a-lags match, det var inte så himla kul, men det är ju alltid kul att hitta på något tillsammans, på kvällen gick jag ner till Ella för en sleppover, dock var jag tvungen att gå hem vid 8 för att jag hade match i Katrineholm mot Örebro, dock förlora vi men vi taggar om tills en cup nästa helg på Öland, vilket ska bli super kul. Nu tänkte jag bara vila och ladda upp för en jobbig skoldag då jag ska göra nationella prov, muntilgt i svenska, ser inte så mycket ifram imot det, men det gör väl ingen. Som sagt det blev ett långt inlägg idag som att jag har inte bloggat sen förra veckan, men nu ska jag vara aktiv då vi har en ny dator. KRAMAR!

Kommentera här: