UPPESITTARKVÄLL!!

Har just precis spelat klart bingo med min fina familj dock vann ingen nånting men ändå kul att sitta och umgås med familjen innan jul. Vi har nyss ätit av den underbara julskinkan, den var sååå god.
 
Idag var jag på stan och shoppa dom sitta julklapparna för i år, lite sent men det var ju i alla fall innan julafton. Imorgon är det JULAFTON!!! Hur mysigt lixom??? Fatta denna underbara känslan att vakna upp imorgon och känna att det är julafton, det är nästan den underbaraste känslan man kan få, dock har vi inte pyntat så himla mycket här hemma men granen är i alla fall uppe och den är pyntad och helt klar, ganska så skönt :D
 
Ikväll hade jag på mig en face mask, det är bara så mysigt och ha på sig en face mask innan julafton, då man känner sig ren och fräsch plus så har jag duschat och gjort åtta flätor i mitt hår, så man får lite lockigt hår på julen.
 
Nu ska jag nog borsta mina tänder och fixa mig inför lite sömn! Massa kramar!!
 
// alexxiiis <33

Kommentera här: