GODMORGON MINA FINA <3

Nu är vi riktigt när tills skolan börjar igen. Det har vart så skönt och haft ett soft och riktigt bra lov. Igår var jag på träning och kämpade på även fast jag har varit sjuk inprincip hela lovet. Det gick hyfsat bra förutom en grej. I början av träningen skulle vi göra utfallssteg, det gick sådär. När jag gick dom stegen gick det bra och jag kände mig nöjd oså, men när jag var klar och sträckte ut benen, då känner jag hur det sträcker i baksida lår. Då har jag sträckt baksidalår. Det känns sådär för nu kan jag knappt gå och det är svårt att resa sig upp när man sitter ner. 
 
TIPS INNAN TRÄNING: 
1. värm upp ordentilgt så att du är varm, vilket jag inte var.
2. gå av din träningen om du känner en stäckning, tro mig det är inte bra och träna när man har sträckt sig
3. försök strecha lite löst efter du har stäckt dig, men inte för mycket
4. massera mjukt där du har ont. 
 
Hoppas du tycker tipsen är något för dig. 
 
 
Jag har lärt mig något iaf, i fortsättningen ska jag VÄRMA UPP ORDENLIGT INNAN JAG BÖRJAR MED TRÄNINGEN. 
 
hahahah, hoppas ni får en god fortsättning av dagen, massor med kramar <333

Kommentera här: