HEJ ALLA FINISAR!!!!!!

Jag ursäktar mig för att jag har varit väldig dålig på att uppdatera på sistone, men nu tänkte jag sätta mig ner och blogg lite. Jag har vart med kompisar och firat nyår med en annan härlig familj, vi år trerätters och kolla på hockey och sedan spelade vi lite familjespel, vi hade det helt enkelt bara bra och skojigt. Vid tolvslaget så smällde vi lite raketer, drack champagne osv.
 
Igår så sov jag med Ella och idag så ska jag, Tilda och Ella på bio, vi tänkte se, Micke och Veronica, den verkar så bra, såg trailern för nån timme sen och den var så himla rolig, kolla gärna på den och se vad ni tycker, det kanske är något för er också.
 
 
Just nu sitter jag och facetimar med Linn och dricker te, det är så mysigt och ta lite te när man är som kallast och man bara ligger under sitt täcke och bara fryser, hur mysigt är inte det??? Vi hörs senare, kramar o pussar!!
 
 
// alexxiiis <33
 
1 sofia:

skriven

åh kanske också ska se micke och veronica!

Svar: Den var sååå bra!! Tipsar den verkligen. Skrattade så himla mycket!
Alexandra Carlsson

2 elin:

skriven

vad fin blogg :))

Svar: Tack så mycket, det värmer :)
Alexandra Carlsson

Kommentera här: